FAQ

  ČASTO KLADENÉ DOTAZY

 

Můžu si od Vás koupit jedno kladívko/nůžky/wc sedátko? 

Bohužel, hned ze dvou důvodů toto není možné. Jsme velkoobchodní společnost a pro jednorázový nákup je nutné dodržet určité podmínky jako je minimální množství daného produktu a minimální hodnota objednávky.  Zboží je doručováno napřímo z centrálního skladu v Německu a logistika by neumožňovala poslat jediný kus produktu. Koncovým zákazníkům zboží běžně nedodáváme. 

 

Jsem firma, kde se můžu registrovat do e-shopu?

Samoobslužná registrace není možná. Spolupracujeme s našimi obchodními partnery na základě rámcové kupní smlouvy. Velkoobchodní ceník je tedy přístupný pouze firmám, se kterými máme podepsanou smlouvu. Registraci na základě dohody vytváříme od nás. 

 

Na jaký maloobchod se můžu obrátit abych zboží objednal(a)?

Napište nám! Rádi Vám sdělíme partnerský obchod ve vaší blízkosti, který poptávané zboží odebírá, popř. by pro vás dokázal zboží objednat. 

 

Mám zájem o větší množství daného produktu.

Samozřejmě Vám rádi připravíme cenovou nabídku na míru. Pro menší objednávky můžeme účtovat paušální poštovné. 

 

Kde si můžu Vaše zboží prohlédnout? 

Online na našem e-shopu nebo fyzicky v některém z prodejen řetězce UniHobby, Hornbach, Globus, Bauhaus a ve spoustě malých zahradnictví a železářství. 

 

Jaká je kvalita vašeho zboží?

Kvalita se vždy odráží v ceně. Poskytujeme hned několik kvalitativních a zároveň cenových hladin. Máme nářadí pro občasné kutily, nadšence ale i profesionály a řemeslníky. 

 

 

i

PRO NOVÉ B2B ZÁKAZNÍKY

Jste rozšiřující se nebo zcela nová prodejna? 
Skřípe Vám spolupráce s některým z dodavatelů a uvažujete o výměně? 
Chtěli byste spolupracovat se společností s 30 lety tradice na českém trhu?
Chcete kvalitní zboží dodávané přímo z Německa do vašeho obchodu? 

 

Co potřebujete vědět: 

•   Zboží dodáváme na základě rámcové kupní smlouvy do pěti pracovních dnů od objednání přímo na vaši prodejnu. 

•   Zboží je expedováno během 10 hodin od objednání přímo ze skladu v Německu.

•   Objednávky můžete provádět přes e-shop, emailem, telefonicky a nebo přes našeho obchodního zástupce. 

•   Obchodní zástupci jsou určeni pro jednotlivé regiony. Kontakt na ně Vám rádi poskytneme.

•   Provádíme instalace na prodejních regálech. Ty dodáváme buď vlastní, nebo umíme vybavit Vaše regály. 

•   Dodáváme vlastní prodejní pomůcky, speciální háky na zboží, podpory prodeje, letáčky, banery a mnoho dalšího. 

•   Rádi poskytneme POS podpory prodeje na naše zboží. 

•   Poskytujeme pravidelné sezóní akční letáky a další speciální akční slevy

Co dělat pro zahájení spolupráce:

1.  Projděte si náš virtuální showroome-shop, stránku pro partnery, katalogy a vytipujte si sortiment který vás zajímá. 

2.  Kontaktujte naši kancelář. Rádi Vám sdělíme kontakt na obchodního zástupce pro Váš region. 

3.  Obchodní zástupce Vám odprezentuje sortiment, možnosti vystavení, atd.. 

4.  Podepíšeme rámcovou kupní smlouvu, vytvoříme Vám přihlášení na e-shop a zákznický účet

5.  Vše připraveno, můžete začít objednávat. 

 

Umíme připravit planogram na vystavení na prodejně. Objednané zboží dodáme společně s regály na Vaši prodejnu. Obchodní zástupce na místě nainstaluje prodejní regál vč. osazení sortimentem a vy můžete začít prodávat. 

 

PRO KONCOVÉ ZÁKAZNÍKY

Potřebujete poradit s výběrem z našich výrobků? Došlo k disfunkci výrobku nebo nevíte jestli funguje správně? Potřebujete dodatečné informace o složení, rozměrech, konstrukci nebo dalších parametrech?

Kontaktujte nás telefonicky nebo emailem. V případě složitějšího dotazu kontaktujeme za Vás přímo naši mateřskou společnost o doplnění informací.